poniedziałek, 11 czerwca 2012

Vol: 32

Cudownie spędzony weekend w Pyrzycach *__*
Z Misa Durst ♥ Ushi-m, Nuff, Tomek x2 i panią Beatka :DDD 
Brakowało mi tego ;p
Same pyszności do jedzenia, oby tylko nie przytyć xD
W piątek były małe zakupy,
a niedziela poryw na mega szal second hand xDDD
Momo ma teraz piękny ciuszek *O*




Wspominaliśmy dawne czasy, wylegiwaliśmy się na dworze :D
Były zabawne historie xD Palenie złych wspomnień i dużo  przy tym radochy xP
Znów mogłam pogadać z Misa i Ushim jak kiedyś ^^
Tak bardzo mi tego brakowało ;___;
Mam nadzieje jak najszybciej znów tam wrócić *_*

1 komentarz:

  1. fakt. bylo wspaniale. brakowalo tylko siedzenia w oknie i palenia szlugow gadajac o wszystkim xD parapet zastapily jednak o wiele wygodniejsze fotele <3
    mam nadzieje, ze naprawde niedlugo bedziemy mogly znow sie zobaczyc ;) dalej wspominac i pozwalac na to aby dzialo sie wiecej pieknych chwil ;)
    dziekuje Ci :*

    OdpowiedzUsuń

~~#*Dziękuję za zainteresowanie i udzielanie się na moim blogu*#~~