czwartek, 24 marca 2011

Vol: 1

Zastanawiam się czemu tak jest, że jako małe dziecko nigdy nie miałam marzeń,
-nie wiedziałam kim chce zostać
-co robić w życiu
-zastanawiałam się nad sensem życia
czasami mi się wydaje, że nadal go nie widzę. 
Jeśli nie masz pieniędzy nie jesteś w stanie nic zrobić.

Tyle zaczętych kierunków studiów, nic mnie nie zaciekawiło...
Rok temu skończyłam kurs wizażu. Teraz jestem na turystyce.
Zastanawiam się czy chce być profesjonalną wizażystką
czy może zajmować się podróżami...
Dwa kierunki które mnie zainteresowały po tylu latach
Powinnam się cieszyć

Dziś byłam na rozmowie o prace, liczę na pozytywną odpowiedź ;]



1 komentarz:

  1. I jak po rozmowie ?
    Jako małe dziecko nie maiałaś marzeń ?
    nie możliwe ! Przynajmniej ja nie moge w to uwierzyć.
    Ja miałam pełno marzeń i nadal je mam.
    Chodziasz nie jestem pewna jednego z nich. Chciałabym aby się spełniło to marzenie ;D.
    Byłabym szczęśliwa.
    Czekam na odpowiedz bo jestem ciekawa czy ci się udało zdobyć prace ;).

    Pozdrawiam ;)

    -----------------------
    http://ano-nimowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~~#*Dziękuję za zainteresowanie i udzielanie się na moim blogu*#~~