niedziela, 15 września 2013

Vol: 53

Heeyoo
 


Dawno mnie tutaj nie było ;c
Żadnych wieści o mnie nie słyszeliście...
Brakowało wam mnie choć troszkę ??

Ostatni m-c ciąży znosiłam dość nieciekawie
Mogłam w sumie tylko leżeć i czekać na rozwiązanie...
Nie miałam nawet siły napisać notki ;c
Jeat mi z tego powodu naprawdę przykro.

Poród przeżyłam dość ciężko...
Jescze potem w miare dojście do siebie ;c
I w ten sposób przedużył się mój brak obecności na blogu ;__;
Jednak moje szczęście jest już ze mną <3

Rain <3

 
 
 Teraz kiedy w końcu już bardziej ogarniam ;)
 mogałam spokojnie posprzątać mieszkanie, a raczej
w miare możliwości jak pozwalał mi synuś xD
Choć jest kochany, spokojny i wg rzadko mi płacze *__*
 
Sprzątajac szafe - stwierdziłam, że musze pozbyć się sporej ilości rzeczy...
Muszę wymienić DUŻĄ zawartość szafy O_o
Przecież nie będę chodzić w ciuszkach, które kupiłam w gimnazjum xD
Trochę zużyte już sa TT__TT
Tak tak jestem sentymentalna i rzadko wydaje kase na siebie...
Potem latami trzymam wszystko w szafach
i chodzę w zniszczonych rzeczach xD
Ostatnio się to zmieniło  trochę ^^
Uzupełniam szafe ślicznościami od Gyaru :D huhu
 Ciężko mi wydać wiecej niż 40zł za jakąś rzecz...
Oszczędzam jak się tylko da xDD
Jestem okropna ;___;
 
Rain z tatą ^^
 
 
 
Synek dostał dużo prezentów gdy ciocie go odwiedzały ;D
Od Asi i John-a gratulacje z kwiatami i czekoladkami *__*
Prezencik był już wceśniej ;p
Nie, nie przepadam za słodyczami...
pewnie je komuś oddam ^^
Polskie słodycze powodują u mnie cukro-wstręt ;c
 
 
 
Mam nadzieję że będe teraz dla was czesciej pisała notki ;)
Choć nie mam zbytnio czasu....
Większość dnia wypełnia mi Rain, gotowanie obiadów,
sprzatanie, pranie i prasowanie....
Jak coś zostanie to czas tylko dla mnie xD
Stwierdzam, że wyglądam gorzej niż zombe xD haha
Im przynajmneij robi się makijaż, a ja na to czasu też nie mam xD
 
Wyprzedzając wasze pytania....notkę pisze już 3 dzień...
chwilami łapiąc trochę wolnego czasu ;__;
Naprawdę ciężko o wolną chwilę...
I na koniec jeszcze/////
 
 
Tutaj wyszedł przesłodko *__* <3
Kocham, kocham, kocham <3
 
 
 
~#*Momo*#~
 

5 komentarzy:

  1. Sliczny jest twoj maly x) Mam nadzieje, ze znajdziesz chwile na bloga mimo wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ~O^ Ja również mam taką nadzieje ;)

      Usuń
  2. Nie martw się..mnie też ciężko się wydaje kasę na ciuchy. nawet 30zł to już sporo XD''
    ta wizja oszczędzania chyba tak rzutuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz gdybyśmy były bogate to już byśmy tak nie patrzały xD

      Usuń
  3. Siostra jest niepodobna...na fb mam ja w rodzinie, możesz zobaczyć :P

    OdpowiedzUsuń

~~#*Dziękuję za zainteresowanie i udzielanie się na moim blogu*#~~