poniedziałek, 7 października 2013

Vol: 55

Heeyoo~~



Ostatnio zamówiłam kilka koreańskich kosmetyków
Z racji tego, że moja siostra i mama mają w październiku urodziny ;D
Oczywiście dla siebie też wziełam kilka drobiazgów ;P

Miłe uczucie, że stać mnie na coś dla siebie 
mimo, że utrzymuje siebie i Totosia ^^
Przykre, że Polska nie pomaga matką jak to robi Anglia
Muszę walczyć z państwem o pieniądze, które mi sie należą ;/


Moje kosmetyki:

 




Jednak nie wszystko może być idealnie xD
Po porodzie nasiliła mi się tarczyca i mam nadmiar hormonów ;/
Chciałam się umówić do endokrynologa na NFZ, 
ale każą sobie czekać pół roku O_o 
Do tego czasu to ja umrę xD 
Tak, więc została mi wizyta prywatna...
biedne moje pieniądze ;___;
Niestety jest bardzo źle i się pogarsza ;c
Mam już wysypkę na przedramionach, pośladkach
ciemną obrożę wokół szyi i tak suchą skórę na ręcach, że robią mi się rany
Nawet mam mniejsze czucie w opuszkach palców O_o
Mam problemy z używaniem telefonu ( smartfon )
~The FUCK~



Na koniec zdjęcie mojego skarba ;D
Rain <3


Mam wrażenie, że on urodził się z irokezem xD
Nawet jak zakładam mu czapeczkę po jakimś czasie znów grzywa stoi xD


~#*Momo*#~

10 komentarzy:

  1. ja tez mam urodziny i znow nie zaimprezujemy razem. ;c
    Momo ja tez mam caly czas problem nie tylko z nerwica i depresja. w srode smigam do dermatologa i nie wiem co dalej, pozniej endoskopia i endokrynolog moze... coz...
    jesli masz ubezpieczenie to mozesz w kazdym miescie robic badania, a w tych malych mniej czekasz na nfz. xD

    taa... caly czas myslle ze kiedy juz znalazlam tego co moge mu zufac sie grubo myle... mam powoli dosc. ;c do tego ta jeb*** depresja... nie lubie cholernie byc 2-biegunowa ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci siostry, chętnie bym się wymieniła na swoją ;) Niestety matki w Polsce maja ciężko, musisz znaleźć małemu tatusia fajnego ;) Współczuję Ci problemów z tarczycą, ja na szczęście tego typu problemów nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te włoski mu się robią :)
    Też miałam kosmetyki z 3 ostatnich zdjęć. Gąbka niestety szybko się zniszczyła, zrobiła się na środku dziura (nie wiem dlaczego).
    U mnie wystarczy iść do lekarza rodzinnego po skierowanie na badania TSH i na miejscu nawet zrobią...a płatne z 15-20 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To norma dla NFZ, mojej babci na cos tam każą czekać 2 lata. Mam nadzieję, że będzie dobrze :<

    Jejku jaki przeuroczy ;w; DAT HAIR! Świetnie to wygląda, serio ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak państwo ma ci pomagać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak to robi Anglia cz Holandia ;)

      Usuń
  6. niestety, ale Polska to nie Anglia czy Holandia, nie jesteśmy tak bogaci, aby wydawać miliardy na ludzi, którzy mogą pracować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że jak będziesz mieć małe dziecko to będziesz pracować. Ja nie zamierzam posyłać 7 tyg dziecka do żłobka, gdzie tylko zmienia pieluche i nakarmią i mają w nosie czy dziecko płacze...proponuje odwiedzić taką placówke to zobaczysz jak to wygląda

      Usuń
    2. Tak się składa, że mam dziecko i nie miałam problemów, aby i wrócić do pracy, jak i znaleźć fajną placówkę. Wystarczy się postarać. Poza tym, jak się nie ma ustabilizowanej sytuacji (pieniędzy, pracy), to na jaką cholerę decydować się na dzieciaka?

      Usuń
    3. LOL w takim razie powodzenia~!
      Ja po rozmowie z mama i siostra zdecydowałam się nie posyłać do żłobka i tyle. No fakt jak ktoś nie potrafi się ogarnąć to będzie miał problemy. Ja nie należe do tych osób, bo dla swojego dziecka zrobie wszsytko ;) Nie musisz sie martwić. Jak widać mamy zupełnie inny pogląd na niektóre sprawy i tyle ;] Koniec tematu

      Usuń

~~#*Dziękuję za zainteresowanie i udzielanie się na moim blogu*#~~