poniedziałek, 18 czerwca 2012

Vol: 33

Momo jest szczęśliwa :D  Dostałam śliczne róże *___*
Maja już tydz.. i cały czas śliczne i kwitną <3
Może dlatego ze szczerze dane ^__^'
Ciesze się, ze ktoś uważa mnie za idealna kobietę z ciała jak i charakteru ^^
To buduje moja samoocenę ;)


Ostatnio w domu wszystko mnie irytuje T_T
Cały czas sprzątamy z Lucasem i znów zaraz syf....
Tylko cały czas my sprzątamy VoV







Z słodką Ruby...Jestem lepsza  mama xD
Karmie i opiekuje sie moimi maleństwami, które nota bene należą do hi-chan xD 
Które nie chce może kotka? xD
Maleństwa sa przesłodkie ;)








Teraz będąc w związku jestem tak codziennie rozpieszczana xD 
Przyjemne uczucie ;P
Na koniec deserek ^^


Dzis dostałam cudowna paczkę z Hong Kongu *O*
Domyślam się, ze to od mojego przyjaciela ^^
Wspaniały prezent sukienka visualowo-punkowa <3

3 komentarze:

  1. omoooooooo jakie sliczne roze *O*
    dobrze ze w koncu spotkalas normalnego faceta.. na takiego zaslugujesz ;)
    co do reszty ie nie odzywam, bo bedzie ze Cie buntuje, a tak wcale przeciez nie jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce poznać tego Pana my leydi Momo >:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka z Hong Kongu brzmi ciekawie :)
    Zapraszamy na naszą stronę, gdzie możesz zobaczyć laleczki kokeshi ^^

    OdpowiedzUsuń

~~#*Dziękuję za zainteresowanie i udzielanie się na moim blogu*#~~