piątek, 22 marca 2013

Vol: 40

Dziś odpowiedzi na pytania Misa Durst, która nominowała mnie do Liebster Blog Award.
Serdecznie dziekuje <3

Zasady są takie że odpowiadam na 11 pytań osoby która mnie nominowała i wymyślam kolejne 11 dla osób które ja nominuję. Trzeba pamiętać o poinformowaniu nominowanych osób :)

1 - Jak wyobrażasz siebie za 10 lat?

Na pewno z moim skarbem, ktory pojawi sie za 5 m-c ^ ^
Dalej nie jestem w stanie okreslic, bo u mnie zmienia sie wszsytko z dnia na dzien ;)

2 - Jeżeli miałabyś zdecydować w tej chwili co chcesz zmienić w swoim życiu to co by to było?

W tej chwili to mieszkanie. Coraz ciezej wchodzi mi sie na 3 pietro, a co bedzie dalej to wole na razie nie myslec xD oraz chcialabym zamieszkac z osobami, ktore kocham I mnie nie wkurzaja xP

3 - Wydarzyło się coś niesamowitego. Wygrałaś tygodniową wycieczkę, gdzieś w ciepłe kraje.. Gdzie dokładnie byś pojechała? Z kim? Co byś tam robiła?

Mysle, ze do Dubaju. Dolaczylabym do Hitomi ^^ Zeby pobyc z nia chociaz tydzien.
Zabralabym tylko przyjaciolki, zeby wypoczac i zrelaksowac sie ;) 
Bawila bym sie na maksa, zeby wykozystac te chwile ;)

4 - Jakie jest Twoje największe marzenie?


Na dzien dzisiejszy chce jak najlepiej wychowac mojego przyszlego skarba ;)
Jednak od zawsze moim najwiekszym marzeniem jest wyjazd Japonii

5 - Co wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?

Nowe odcinki "One Piece" i "Skip Beat!"
Ostatnio to mnie cieszy ^^

6 - Co o sobie myślisz gdy spoglądasz rano w lustro? :)

Mysle, ze to zalezy od dnia.
Czasami nachodza mnie mysli "boze te moje wory pod oczami wygladam strasznie"
innego dnia "nawet bez make-up jestem ladniejsza od 80% gwiazd Hollywood" xD

7 - Wyobraź sobie, że masz wybrać jedną polską porę roku, która od dzisiaj będzie trwała cały rok. Co to za pora roku?

Zdecydowanie Wiosna! Idealna temperatura, wszystko kwitnie. Dla mnie moze trwac caly rok

8 - Gdybyś mogła zagrać w jakimś obejrzanym przez Ciebie filmie, to który byś wybrała?


"Piraci z Karaibow" albo "Wladca Pierscieni"

9 - Twoje najgorsze wspomnienie z dzieciństwa?

Wolalabym o nich nigdy nie pamietac, a prawde znaja tylko moje najlepsze przyjaciolki

10 - Jeżeli mogłabyś zamienić się na jeden dzień z wybraną osobą, to kto by to był?

Ciezko mi powiedziec zalezy jakby to wygladalo. Czy mialabym jego wszystkie wspomnienia i mysli?
Czy jako obca osoba w jego ciele przygladalabym sie tylko jako obserwator co robi...
Jednak chcialabym, zeby to byl Kisaki (Tadashi Matsuura)

11 - Przyjaźń w internecie - fakt czy iluzja? Uzasadnij swoją wypowiedź. 

Jak w poprzednim pytaniu to zalezy jak dokladnie to ma wygladac...
Jezeli poznam kogos w internecie; dobrze sie dogadujemy i poznajemy sie na zywo.
Pielegnujemy ta znajomosc i zostajemy przyjaciolkami to uwazam to za fakt.
W innym przypadku - Iluzja

Do zabawy nominuje:

http://gyaru-usagi.blogspot.com/
http://zyciewedlugmnienoriko.blogspot.com/
http://meroszek.blogspot.com/
http://valgardvarulf.blogspot.com/
http://azjatyckicukier.blogspot.com/
http://glitter--vomit.blogspot.com/
http://withoutjam.blogspot.com/

Moje pytania:

1. Gdybys miala mozliwosc cofniecia sie w czasie i zaczac zycie ponownie od momentu w ktorym sobie zyczysz, zrobilabys to?
2. Jakie zwierze cenisz i dlaczego?
3. Wyobraz sobie, ze zostajesz wplatana w niecodzienna intryge wraz z 4 swoich przyjaciol.
Wokol was dzieja sie dziwne rzeczy (np. cofacie sie losowo w wieku czy tez zamieniacie cialami)
 i nikomu nie mozecie o tym powiedziec. Jak myslisz dlaczego wybrano wlasnie Ciebie i twoich przyjaciol?
Czy wplynelo by to na wasze relacje i psychike, gdybyscie dowiedzili sie o sobie nieciekawych rzeczy?
4. Masz mozliwosc zmiany hisorii swiata i wplyniecia na nia. Co bys zmienila i dlaczego?
5. W jakich okolicznościach i kiedy sama siebie zaskakujesz?
6. Jakie błędy (i czego dotyczą) popełniasz najczęściej?‎
7. Gdybyś miała napisać książkę, o czym by ona była?
8. Jaka jest Twoja najbardziej szalona fantazja?
9. Jaki okres czasu jest dla Ciebie najważniejszy: przeszłość, teraźniejszość czy przyszłość?
10. Jaka jest Twoja zasada nr 1, którą kierujesz się w życiu?
11. Jakie kłamstwo ludzie mówią sobie najczęściej?


2 komentarze:

  1. uhuhu. jestem z Ciebie dumna. wiekszosc odpowiedzi na pytania znalam ;)

    OdpowiedzUsuń

~~#*Dziękuję za zainteresowanie i udzielanie się na moim blogu*#~~